ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

رییس کل دادگستری استان کرمان مطرح کرد


جلوگیری از حاشیه‌نشینی با ساخت مسکن ویژه مددجویان نیازمند

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در رابطه با ساخت مسکن ویژه مددجویان نیازمند زندان ها بر اساس چارچوب های قانونی مورد نظر دستگاه ها اقدام می شود زیرا در صدد نیستیم که به گونه ای اقدام شود که موجب حاشیه نشینی شود.


به گزارش ایسنا، "یدالله موحد" صبح روز ۲۶ بهمن ماه در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان و کارگروه ساخت مسکن ویژه مددجویان نیازمند با قدردانی از مسئولان و خیرانی که برای تامین مسکن خانواده‌های مددجویان نیازمند وارد عرصه شده‌اند، اظهار کرد: مسکن نیاز اولیه هر موجودی است و امروز باید حرکتی را برای رفع مشکل مددجویان نیازمند داشته باشیم زیرا این خانواده‌ها با مشکلات متعددی مواجه هستند.


وی افزود: در رابطه با ساخت مسکن ویژه مددجویان نیازمند زندان‌ها بر اساس چارچوب های قانونی مورد نظر دستگاه ها اقدام می‌شود زیرا در صدد نیستیم که به گونه‌ای اقدام شود که موجب حاشیه‌نشینی شود.


موحد در ادامه با اشاره به  بازدید از چند مرکز حمایتی، اظهار کرد: متاسفانه مشکلاتی را مشاهده می‌کنیم که قلب انسان را به درد می‌آورد، به عنوان مثال برخی کودکان سرراهی بیش از 15 تا 16 سال سن دارند اما به دلیل نداشتن سند هویتی نتوانسته‌اند به مدرسه بروند که این موضوع بسیار اسفناک است.


وی بر همت جمعی برای حل مشکلات خانواده‌های نیازمند تاکید و اظهار کرد: اگر این خانواده‌ها را فراموش کنیم خسارت‌های جبران‌ناپذیری را شاهد خواهیم بود.


"محمدعلی توحیدی" فرماندار کرمان نیز در این جلسه با تاکید بر پرهیز از موازی کاری گفت: اولویت اصلی برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند باید مبتنی بر سکونت فرد در محل زندگی خود باشد زیرا اگر این افراد در موطن خود ساکن شوند می‌توان در حوزه اشتغالزایی برای آنها اقدام کرد.


وی افزود: سیاست دولت، استان و شهرستان مهاجرت معکوس است و این سیاست باید در طرح تامین مسکن خانواده مددجویان نیازمند مورد توجه قرار گیرد.

 

  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • مللک بان 24 مللک بان 24

تامین مسکن

ساخت مسکن

مسکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی