ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایده اولیه راه اندازی سایتی مدرن در زمینه انجام معاملات ملکی و کلاً رفع نیازهای ملک و مسکن مردم به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم در سال 1392 شکل گرفت. در آن زمان سایت های معتبر و خوبی در بازار اینترنتی معاملات ملکی وارد شده بودند اما هیچکدام بحث مشاورین املاک و همچنین امکان نمایش عکس از واحدهای ملکی را در حیطه دید خود قرار نداده بودند. در سال 1393 و با بررسی و امکان سنجی کسب و کار اینترنتی شرکت مشاوره ای DPD بر آن شد تا حیطه فعالیت خود را در زمینه طراحی و راه اندازی سایتی مدرن در زمینه خرید و فروش ملک، رهن و اجاره، مشارکت ساختمان و .... همچنین ارائه اخبار و دانستنیهای به روز ملک برای مردم عزیزمان آغاز نماید.

ما به دنبال آن هستیم تا سایت ملکبان 24 را به عنوان یک سایت مرجع برای معاملات ملکی بین هموطنان عزیزمان و مشاورین محترم املاک گنجانده و از این طریق در فرآیند خرید و فروش ملک، رهن و اجاره، مشارکت ساختمان و ... باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و سوخت و ... شود زیرا بر این باوریم که شرایط زندگی و سرعت آن در شهرهای بزرگ مردم را به سمت صرفه جویی در زمان و هزینه هایشان کشانده است و این امر زمینه را برای فعالیت سایتهایی با نوآوریهایی مانند سایت ملکبان 24 باز می کند.

ما امیدواریم که تا سال 1396 فرهنگ استفاده از سایت ملکبان 24 را در بین اقشار مختلف مردم و در شهرهای مختلف کشورمان جا انداخته و بتوانیم خدمت کوچکی در زمینه تسهیل معاملات ملکی در کشور عزیزمان ایران و برای هموطنان خود صورت دهیم.




با تشکر
حامد مرادی
مدیریت سایت ملکبان 24
  • مللک بان 24 مللک بان 24
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • مللک بان 24 مللک بان 24
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • مللک بان 24 مللک بان 24