ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

مدیرعامل بانک مسکن: آماده پرداخت مابه‌التفاوت‌های تسهیلات مسکن مهر هستیم


مدیر عامل بانک مسکن در ادامه به طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت : مسکن مهر از از 2 میلیون 300 هزار واحد به 1 مبلیون و 600 و 70 هزار واحد تحویل شده است و بقیه واحد ها یک سری از مشکلات به بانک مسکن بر نمی گردد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،مدیر عامل بانک مسکن گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم اینکه به نظر استان محروم است ولی ظزفیت های فراوانی دارد و بانک مسکن در این مدت از ظرفیت ها بخوبی استفاده کرده است.
محمد هاشم بت شکن که به همراه رئیس جمهور و هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است عنوان کرد: در این استان ما حدود 7 هزار و 800 میلیارد ما تسهیلات پرداخت کرده ایم و سپرده های جذب شده ما چیزی حدود 1520 میلیارد است و این یعنی اینکه ما نزدیک 5 برابر منابع جذب شده تسهیلات پرداخت کرده ایم.
بت شکن ادامه داد: همین نشان می دهد که بانک مسکن خیلی بیشتر از آنکه منابع جذب کرده است ،تسهیلات پراخت کرده است و ما هم اعتقاد داریم که این رویه را باید ادامه داد.
وی سقف تسهیلات مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد را 130 میلیون تومان اعلام کرد و اذعان داشت: 130 میلیون تومان یک عدد قابل توجه است و شما متوسط یک ساختمان 100 متری را در نظر بگیرید ،شمن اینکه ما برای زوجین نیز تسهیلات 60 میلیون تومانی برای یکسال در نظر گرفته ایم.
مدیر عامل بانک مسکن در ارتباط با طرح زوجین گفت: در طرح زوجین برای هر یک از آنها 60 میلیون تومان در نظر گرفته ایم بدین منظور که هر کدام از آنها می توانند 30 میلیون تومان سپرده برای یکسال نزد بانک داشته باشند که بعد از یکسال 60 میلیوت تومان دریافت کنند که با احتساب دو نفر 120 میلیون تومان دریافت خواهند کرد و پایین ترین نرخ را دارد.
محمد هاشم بت شکن اضافه کرد:از دیگر تسهیلات ما در بانک مسکن اگر زوجین توانایی سپرده گذاری ا نداشته باشد و قصد خرید در جا را داشته باشد می تواند با مراجعه به بانک تا سقف 40 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با بهره 17 و نیم درصد دریافت کند.
بت شکن با تاکید بر اینکه برای بافت های فرسوده تسهیلات در نظر گرفته ایم اذعان کرد:برای پراداخت تسهیلات به بافت های فرسوده ما خودمان را آماده کرده ایم چرا که ترمیم بافت های فرسوده از اولویت های دولت است.
وی اضافه کرد:فکرمی کنم کنون 7 هزار فقره وام جهت بافت های فرسوده تسهیلات پرداخت کرده ایم که این رویه می تواند ادامه داشته باشد.
مدیر عامل بانک مسکن در ادامه به طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت : مسکن مهر از از 2 میلیون 300 هزار واحد به 1 مبلیون و 600 و 70 هزار واحد تحویل شده است و بقیه واحد ها یک سری از مشکلات به بانک مسکن بر نمی گردد.
محمد هاشم بت شکن گفت :اخیرا دولت بودجه 400 میلیارد تومانی تصویب کرده است برای این موضوع اختصاص یافته شده است ، و من فکر میکنم برای برخی از پروژه ها که زیر ساخت آماده ندارد ما به سرعت می توانیم آنها را تحویل دهیم و فروش اقساطی کنیم .
بت شکن با تاکید اینکه بانک مسکن مشکلی برای تامین منابع مالی لازم ندارد اعلام کرد:از آنجایی که سقف تسهیلات مسکن مهر از 25 نیلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است ما هیچ محدودیت مالی برای پرداخت مابه التفاوت نداریم و آماده گی لازم را برای اعطای تسهیلات و فروش اقساطی داریم.

  • ۹۵/۰۵/۲۶
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی