ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

 اعلام شرایط جدید برای خریداران مسکن مهر


شرح : قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آورده 40 هزار میلیارد تومانی مردم در طرح مسکن مهر گفت: 230 هزار واحد مسکن مهر فاقد خدمات زیربنایی است.
 احمد اصغری مهرآبادی در نشستی خبری در خصوص میزان آورده مردم برای پروژه مسکن مهر، گفت: مجموع آورده مردم اگر به طور میانگین برای هر واحد 20 میلیون تومان در نظر بگیریم، به حدود 40 هزار میلیارد تومان میرسد که تاکنون بخشی از این مبلغ پرداخت نشده است.
وی افزود: 55 هزار و 500 میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی مصوب شده است که تا امروز 46 هزار و 700 میلیارد تومان وام پرداخت شده است. همچنین تاکنون حدود 106 هزار میلیارد تومان هزینه پروژه مسکن مهر بدون احتساب قیمت زمین بوده است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر مجموع قراردادهای منعقد شده با بانکهای عامل را 2 میلیون و 215 هزار واحد اعلام کرد و اظهارداشت: تاکنون اسکلت و سقف 2 میلیون و 150 هزار واحد به اتمام رسیده و سفت کاری 2 میلیون و 76 هزار واحد هم پایان یافته است.
مهرآبادی با اشاره به اینکه یک میلیون و 908 هزار واحد نازک کاری را به پایان رسانده اند، گفت: به طور متوسط در دولت یازدهم 710 هزار واحد به اتمام رسیده و 240 هزار واحد هم سالانه افتتاح داشتیم.
وی افزود: در سال جاری قصد داریم همه پروژه هایی که معارض ندارند به اتمام برسانیم و امسال 300 هزار واحد را افتتاح کنیم که با احتساب افتتاح های گذشته، واحدهای بهره برداری رسیده در دولت یازدهم به یک میلیون واحد می رسد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: البته این موضوع به شرطی اتفاق می افتد که از نظر خدمات زیربنایی و تامین آب و برق و گاز مشکلی نداشته باشیم.
مهرآبادی به مصوبه دولت برای اختصاص هزار میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی به وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: ?400 میلیارد تومان و 250 میلیارد تومان در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته همچنین 100 میلیارد تومان هم از محل منابع وزارت نیرو برای تامین خدمات زیربنایی اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر 700 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و روبنایی از محل منابع مالی وزارت راه و شهرسازی پرداخت شده است، افزود: دولت به تازگی مصوبه ای را ابلاغ کرده مبنی بر اینکه اجازه داده شده که از منابع داخلی برای آماده سازی راه های دسترسی و دیوار حائل استفاده کنیم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین از محل فروش واحدهای فاقد متقاضی و فروش واحدها به پیمانکاران شرکت ها می توانیم هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی را تامین کنیم.
مهرآبادی با بیان اینکه تاکنون 1500 نفر برای واحدهای فاقد متقاضی ثبت نام کرده اند، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه ها ما 93 درصد است که البته به دلیل منابع مالی کمی بود که در سالهای گذشته با آن روبرو بودیم.
وی با بیان اینکه در مجموع 307 هزار واحد از مسکن مهر باقی مانده است، اظهارداشت: برخی از این واحدها درگیر مسائل قضائی هستند که خوشبختانه با دستور رئیس قوه قضائیه قرار شده تا این پرونده ها با سرعت بیشتری بررسی شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تحویل، مقدم بر افتتاح رسمی واحدهای مسکن مهر است، گفت: در شهر جدید پردیس ساخت 43 هزار واحد به اتمام رسیده و تا پایان سال زمینه تحویل 35 هزار واحد هم فراهم است.
مهرآبادی با اعلام اینکه 230 هزار واحد فاقد خدمات زیربنایی در کشور داریم، گفت: تا هفته دولت 100 هزار واحد افتتاح می شود.
  • ۹۵/۰۵/۰۱
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی