ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

اپلیکیشن ملک بان 24 روانه بازار شد


اپلیکیشن اندروید و IOS ملک بان 24 روانه بازار شد، از امروز با امکان دانلود از بازارهای google play  و کافه بازار و از هفته آینده در App Store

اپلیکیشن ملک بان 24 با طراحی جذاب و مدرن خود و همچنین با قابلیت های بسیار کاربردی و استفاده آسان این امکان را به متقاضیان بازار مسکن میدهد تا به راحتی بتوانند آپارتمان یا ویلا یا املاک اداری و تجاری مورد نظر خود را تنها در چند ثانیه در هر نقطه از ایران بیابند و به صورت مستقیم و بدون واسطه به مالک و یا مشاور املاک جهت انجام معامله وصل شوند.

امکانات اپلیکیشن ملک بان 24:

1- جستجوی ملک : 
در این قسمت شما به راحتی می توانید با وارد کردن اسم منطقه یا شهر مورد نظرتان و انتخاب نوع ملک مورد نظرتان تمامی املاک و آگهی های خرید و فروش و رهن و اجاره مربوطه را در آن منطقه بیابید.
قسمت جستجو با کد ملک برای این منظور طراحی شده است که در صورت نیاز به یافتن مجدد ملکی که موردنظرتان است تنها با وارد کردن کد 10 رقمی آن به راحتی مشخصات کامل ملک موردنظرتان را بیابید.

2- سپردن ملک:
در این قسمت می توانید به صورت کاملاً رایگان مشخصات ملک یا املاک خود را که قصد فروش یا اجاره آنها را دارید وارد کرده، تصاویر و آدرس جغرافیایی GPS ملک خود را نیز در سیستم وارد کنید و به راحتی ملک خود را در سریع ترین زمان ممکن معامله نمایید.

3- ملک های نزدیک من:
این امکان فوق العاده در اپلیکیشن ملک بان 24 باعث میشود شما در هر نقطه ای از ایران که GPS تبلت یا تلفن همراه خود را روشن نمایید از تمامی املاک ثبت شده جهت فروش یا رهن و اجاره در سیستم ملک بان 24 به راحتی مطلع گردید.

4- استعلام
در این قسمت می توانید قیمت خانه در استان های مختلف و همچنین میزان کمیسیون قراردادهای مختلف را از مشاوران ملک بان 24 استعلام بگیرید.

5- اخبار و دانستنیها
در قسمت اخبار و دانستنیهای ملک بان 24 از آخرین اخبار و مقالات موجود در بازار مسکن، خرید و فروش ملک و اطلاعات به روز در رابطه با وام مسکن و قیمت خانه در نقاط مختلف ایران مطلع شوید.

اپلیکیشن ملک بان 24 امکانات ویژه ای را برای مشاوران املاک فعال در زمینه بازار مسکن دارد که از آن جمله آگاهی از فایل های منطقه خود و سپردن رایگان آگهی های خود جهت خرید و فروش یا رهن و اجاره می باشد.

امیدواریم که اپلیکیشن ملک بان 24 بتواند به تمامی فعالان بازار املاک ایران از جمله متقاضیان خرید و فروش ملک، رهن و اجاره آپارتمان و خرید ویلا و زمین در سراسر ایران کمک کند.

با تشکر
ملک بان 24

  • ۹۵/۰۴/۲۳
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی