ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

پیش بینی کارشناسان سایت ملک بان 24 در رابطه با آینده بازار ملک و مسکن


کارشناسان خرید و فروش ملک در سایت ملک بان 24 ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول سال 1395 برای آینده بازار مسکن بهترین ها را آرزو دارند.
شواهد حاکی از این است که پس از رکود 3 ساله بازار مسکن از سال 1391 تا کنون،  سال 95 می تواند نوید بخش تغییرات مثبتی در بازار خرید و فروش ملک باشد ، پس از رخدادهای مثبت توافق هسته ای (برجام) و شروع سرمایه گذاری های خارجی و همچنین با سیاستهای انبساطی بانک مسکن و دیگر بانک های عامل جهت بالا بردن میزان وام مسکن و همچنین پیرو ثبات و تثبیت قیمت مسکن در این 3 سال رکود سال 95 می تواند رونق بازار مسکن را بهمراه داشته باشد.
از آنجا که صنایع وابسته به بازار مسکن در حدود 300 صنعت مستقیم و غیرمستقیم می باشند و با توجه به تأثیر زنجیره وار صنایع و تأثیرپذیری آنها از رکود 3 ساله بازار مسکن و خطرناک بودن ادامه این رکود ، دولت محترم با برنامه های انبساطی و تزریقی خود در پی رونق آفرینی به صورت مستیم در بازار مسکن می باشد کما اینکه در صحبت های اخیر دولتمردان نیز بسیار شنیده شده است.
امید آن می رود که در اواسط تابستان 95 با راه افتادن سرمایه گذاری های خارجی، سرمایه گذاری های دولتی و بانکها موتور خرید و فروش خانه در بازار مسکن، از آپارتمان ها و خانه های کوچک استارت خورده و به صورت سلسله وار تا متراژهای بالاتر نیز کشیده شود و باز هم این امید می رود که تا پیش از پایان سال 95 اکثریت بازار مسکن رگه هایی از رونق و امید را به خود ببیند.
در آخر به عنوان عضوی کوچک از بازار مسکن برای تمامی عزیزان و فعالان بازار مسکن آرزو دارم تا بهترین روزهای رونق بازار خرید و فروش ملک را به خود ببینید اما باز هم تکرار میکنم اگر این رونق با افزایش قیمت بیش از تورم سالانه همراه باشد خریداران امید و انگیزه خود را از دست خواهند داد و رکود باز هم گریبان بازار مسکن را خواهد گرفت.

با تشکر
حامد مرادی
ملک بان 24

  • ۹۵/۰۱/۰۱
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی