ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد


اتمام ۲۸۰ هزار مسکن مهر نیمه‌تمام تا پایان دولت یازدهم


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مساکن مهر میاندوآب به اتمام رسیده است.


به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه جلسه ای که با حضور نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسئولان سه شهرستان میاندوآب و شاهین دژ و تکاب در محل فرمانداری میاندوآب برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: ساخت مساکن مهر میاندوآب به اتمام رسیده و از این پس محوطه سازی و آسفالت معابر انجام می شود.


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مقرر شد  ۲۰۰۰ تن قیر جهت آسفالت این معابر اختصاص  داده شود و مشکلات آسانسور هم طبق قول مدیر کل راه و شهر سازی استان از محل اعتبارات بانک مسکن تامین می شود.


اصغری با اشاره به مشکل فاضلاب ساکنان مساکن مهر به عنوان دغدغه اصلی گفت: در جلسات قبلی مقرر شده بود یک سوم هزینه از محل اراضی دولتی در اختیار شرکت آبفا قرار بگیرد تا پروژه شروع بکار کند که به دلایل رکود بازار زمین پیمانکاران قبول نکردند که در مقابل دریافت زمین های پیشنهادی این پروژه ها را انجام دهند.


وی ادامه داد:  امروز قرار شد با پیمانکار دیگری مذاکره و زمین مرغوب تری پیشنهاد گردد تا این پروژه ها هم توسط شرکت آبفا شروع بکار کند.


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مورد پروژه های نیمه تمام کشور هم گفت: در حال حاضر ۲۸۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام در حال ساخت داریم که در مراحل مختلف قرار دارند هرچند بعضی از این واحدها مشکلات حقوقی دارند و برخی ها اصلا متقاضی ندارند ولی تمام تلاش خودمان را می کنیم که حسب دستور رئیس جمهور این پروژه ها تا پایان دولت یازدهم به سرانجام برسد.

  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • مللک بان 24 مللک بان 24

مسکن

مسکن مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی