ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

مصوبه 1650 میلیارد تومانی دولت برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مصوبه دولت برای تخصیص 1650 میلیارد تومان جهت تامین زیرساخت‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: این مصوبه از سوی وزیر راه و شهرسازی برای اجرا به شرکت‌های تابعه ابلاغ شده است.
 احمد اصغری مهرآبادی در نشست خبری اظهار کرد: مجموع قراردادهای امضا شده مسکن مهر با بانکهای عامل تا امروز دو میلیون و 215 هزار واحد است که از این تعداد تاکنون 2 میلیون و 150 هزار واحد به مرحله اتمام اسکلت و سقف رسیده است.

وی با بیان اینکه سفتکاری دو میلیون و 76 هزار واحد انجام شده و نازک کاری یک میلیون و 908 هزار واحد به اتمام رسیده است، تصریح کرد: به طور متوسط 710 هزار مسکن مهر در دولت یازدهم افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است،‌یعنی تقریباً سالانه 240 هزار واحد.

وی با بیان اینکه امسال بنا داریم همه پروژه‌های فاقد معارض مسکن مهر را به اتمام برسانیم، افزود: با پیش بینی صورت گرفته تا پایان سال 300 هزار واحد مسکن مهر دیگر را افتتاح می‌کنیم که به این ترتیب مجموع افتتاح دولت تدبیر و امید به یک میلیون واحد می‌رسد. البته تحقق این برنامه منوط به این است که خدمات زیربنایی و تامین آب برق و گاز مشکلی نداشته باشیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: 45 روز پیش دولت مصوبه ای داشت در راستای کمک به خدمات زیربنایی برای تسریع تحویل که بر اساس یکی از بندهای آن از محل اسناد خزانه اسلامی 1000 میلیارد تومان در اختیار وزارت نیرو قرار می‌گیرد. همچنین بر اساس یک بند دیگر این مصوبه 400 میلیارد تومان در اختیار وزارت نیرو قرار خواهد گرفت.

مهرآبادی با بیان اینکه 250 میلیارد تومان هم جزو مصوبات دولت است که در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد، ادامه داد: همچنین از محل منابع داخلی وزارت نیرو100 میلیارد تومان هم به تامین زیرساختهای مسکن مهر اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی نیز در جهت کمک به وزارت نیرو ملکف است از محل فروش و تهاتر به این امر کمک کنیم که تاکنون 700 میلیارد تومان به این مسئله اختصاص یافته است، اظهار کرد: این مصوبه حدود دو هفته پیش ابلاغ شده و وزیر راه و شهرسازی هم دستورات لازم را در این زمینه به شرکتهای تابعه داده است.

  • ۹۵/۰۴/۳۰
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی