ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

 قیمت مسکن در برابر تورم پایین است/ تقاضای تهران را به شهرهای پیرامونی می‌بریم


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت مسکن در برابر تورم پایین است، گفت: تلاش می‌کنیم در آینده توسعه مسکن را در شهرهای زیر 500 هزار نفر بیشتر دنبال کنیم.
عباس آخوندی امروز در حاشیه هفدهمین همایش بین‌المللی حمل و نقل ریلی اظهار داشت: در راستای توسعه ریلی کشور دو مصوبه شورای اقتصاد در بخش ریلی و البته جاده‌ای داشت تا از محل عوارض سوخت و صرفه‌جویی ارقامی به توسعه ریلی و جاده‌ای اختصاص یابد.
آخوندی ادامه داد: در راستای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تلاش می‌کنیم از محل صرفه‌جویی مصرف سوخت در ریل، تضمین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داشته باشیم و مزیتی برای این سرمایه‌گذاری ایجاد کنیم.
وی درباره خرید هواپیما اظهار داشت: تلاش می‌کنیم بدون واسطه با عرضه کنندگان دسته اول هواپیما وارد مذاکره شویم.
وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت مسکن در کشور اظهار داشت: نرخ مسکن هم اکنون در برابر تورم پایین است؛ تلاش می‌کنیم در آینده توسعه مسکن در شهرهای زیر 500 هزار نفر را دنبال کنیم و سوداگری مسکن را کاهش دهیم.
وی یادآور شد: قطعا حوزه مسکن فقط در تهران نیست و اگر در مورد مسکن تهران نیز بحث می‌شود موضوع فقط مسکن شهر تهران و تقاضای خرید خانه در این شهر نیست.
وی افزود: بخش عمده‌ای از مسکن سوداگری و قیمت زمین است که اگر تقاضا را به سمت شهرهای پیرامونی ببریم شاید بتوان به صورت ساختاری مشکل مسکن را حل کرد ولی هر چقدر در تهران تمرکز کنیم قیمت مسکن افزایش می‌یابد.

  • ۹۴/۰۸/۲۵
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی