ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

گران ترین و ارزان ترین آپارتمان های خرید وفروش شده در پایتخت


دنیای اقتصاد نوشت:‌هفته سوم مهرماه بیش از10 معامله میلیاردی در بازار مسکن به ثبت رسید. اما رکورد معاملات مسکن همچنان متعلق به آپارتمان‌هایی است که مجموع قیمت آنها کمتر از 200 میلیون تومان است.
یکی ازمعاملات گران هفته گذشته متعلق به آپارتمانی نوساز به مساحت 286 متر مربع بود که متری 3 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد. همچنین دو معامله میلیاردی نیز در محله کامرانیه به ثبت رسید. این واحد‌های مسکونی که2 سال قدمت داشتند به قیمت متری 12 میلیون و 900 هزار تومان به فروش رفتند. همچنین آپارتمانی 337 متری در محله الهیه به قیمت متری 10 میلیون و 952 هزار تومان به فروش رفت. قدمت این بنا 15 سال بود. اما از ارزان‌ترین معاملات به ثبت رسیده در هفته گذشته می‌توان به آپارتمانی40 متری در محله مجیدیه اشاره کرد. این آپارتمان نوساز که متراژ آن 40 متر است به قیمت 130 میلیون تومان به فروش رفت. همچنین آپارتمانی 5 ساله به مساحت 47 متر که عمر بنای آن 2 سال است به قیمت کل 96 میلیون تومان فروخته شد. یکی ازآپارتمان‌هایی که زیر 100میلیون به فروش رفته، آپارتمانی 48 متری در محله نظام آباد است، که متری یک میلیون و 640 هزار تومان فروخته شده است. یکی دیگر از معاملات ارزان‌قیمت هفته گذشته متعلق به آپارتمانی46 متری درمحله بی‌سیم بود که به قیمت متری یک‌میلیون و 500 هزار تومان به فروش رفته است. 

  • ۹۴/۰۷/۲۸
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی