ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

چرا امروز خانه بخریم از فردا بهتر است؟


از دید کارشناسان و مشاوران املاک فعال در بازار خرید و فروش مسکن، خرید خانه در این روزهای بازار که رکودی سخت حاکم بر بازار مسکن است با قیمتی پایین تر از قیمت عرف منطقه بهترین زمان برای خرید خانه است. 

از یک طرف در شهر تهران از حدود 600 هزار تا یک میلیون خانه خالی وجود دارد که این امر مازاد عرضه در بازار مسکن را نشان می دهد و طبق منحنی عرضه و تقاضای ملک برای رسیدن به حد تعادل می بایست یا قیمت ها پایین بیاد یا تقاضای کاذب برای بازار اتفاق بیافتد، اما چرا امروز زمان مناسب برای خرید خانه است؟

از دید مشاوران ملک بان 24 مالکین بسیاری هستند که این روزها حاضرند با زیر قیمت منطقه ملک خود را به فروش برسانند و این امر در حال حاضر که تقاضای کاذب وجود ندارد قدرت چانه زنی را برای خریداران خانه محفوظ داشته تا بتوانند معامله ملک مورد نظر را در بهترین قیمت ممکن انجام دهند.

اما اشتباه بزرگی که خریداران ملک انجام می دهند این است که به جای اینکه در مواقعی که بازار مسکن در رکود و آرامش به سر می برد خانه مورد نظر خود را خریداری کنند معمولاً صبر می کنند تا بازار دچار یک تقاضای کاذب حاصل از دلالی در بازارهای پولی و مالی دیگر شود، سپس با حجوم خود به سمت بازارمسکن و شروع کردن به خرید و پیش خرید خانه به صورتی نامعقول قیمت خانه و ملک را به شدت بالا می برند که تجربه ثابت کرده است که همیشه در این مواقع این مشتریان خریدخانه هستند که به شدت ضرر می کنند.

رکود حاکم بر بازار مسکن در حال ورود به سال سوم خودش می باشد که نهایتاً تا سال دیگر هم بتواند ادامه دار باشد لذا مشتریانی که برای سکونت خویش به دنبال خرید خانه هستند بهتر است که تقاضای خود را در این بازار آرام و راکد پاسخ بگویند چرا که اصلاً معلوم نیست در جهش آینده بازار مسکن اصلاً آنها بتوانند با بوجه فعلی خود صاحب خانه بشوند یا خیر.

با تشکر
ملک بان 24

  • ۹۴/۰۶/۲۸
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی