ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

انتظار بازگشت رونق به بازار مسکن


یک کارشناس اقتصاد مسکن تاکید کرد: فقط در صورت بهبود شرایط اقتصادی و بالا رفتن توان خرید مردم، می توان انتظار بازگشت رونق به بازار مسکن را داشت. احمد رضا سرحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره روند بازار مسکن اظهار کرد:با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت‌ ها در این بازار به دور از دسترس مردم است، روند فعلی در این بازار ادامه دار خواهد بود.

وی افزود:با توجه به شرایط اقتصادی فعلی افرادی که نیازمند واقعی مسکن هستند، توان خرید ندارند. این کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه وام هایی که برای خرید مسکن در نظر گرفته شده قیمت خرید یک خانه را پوشش نمی‌دهد ،تصریح کرد:اگر مبلغ وام خرید خانه افزایش یابد با توجه به توان بازپرداخت مردم و قیمت خانه، باز هم کمکی به این حوزه نخواهد شد. سرحدی با اشاره به اینکه ساخت و سازهایی که تا امروز انجام شده جوابگوی نیاز جامعه تا دو سال آینده هم خواهد بود،گفت:عرضه در این بازار در حال حاضر دو برابر تقاضا است.

وی تاکید کرد:میزان عرضه و عدم توان اقتصادی مردم برای وارد شدن به بازار خرید باعث می شود روند رکودی در بازار مسکن ادامه دار باشد. این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد:فقط در صورت بازگشت رونق اقتصادی به کشور و بهبود شرایط می توان انتظار بازگشت رونق به این حوزه را داشت.

  • ۹۴/۰۴/۲۹
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی