ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

ملکبان24

بانک اطلاعات ملک و املاک

مللک بان 24

  • ۰
  • ۰

ملک بان 24

رهن و اجاره مسکن و ملک به صورت آنلاین و رایگان در سایت ملک بان 24


متقاضیان محترم رهن و اجاره آپارتمان های مسکونی، مبله، موقعیت اداری و سند اداری ، ملک بان 24 با فراهم آوردن امکان جستجوی رایگان در بین فایل ها و آگهی های رهن و اجاره ملک و مسکن برای شما عزیزان سعی بر آن دارد تا افرادی که به دنبال یافتن ملک های اوکازیون و به قیمت برای قراردادهای رهن و اجاره هستند بتوانند به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن بهترین ملک های سپرده شده از طرف کاربران آزاد سایت و مشاوران و املاک های فعال در سایت را جستجو کرده و بدون صرف هیچگونه هزینه ای و یا عضویت در سایت بتوانند اطلاعات سپارنده ملک را پیدا کرده و با وی بصورت مستقیم تماس بگیرند.

در ضمن امکان جستجوی آپارتمان های نوساز، پیش فروش های بزرگ ملک و املاک در سراسر ایران و یافتن فایل های خرید و فروش ملک و مسکن اوکازیون نیز در سایت ملک بان 24 فراهم شده است.

ضمناً کاربرانی که از موبایل برای ورود به سایت استفاده می کنند نسخه موبایل سایت از هم اکنون برای کاربران سایت قابل استفاده می باشد که دارای قسمتهای سپردن ملک، جستجوی ملک و اخبار و دانستنیهای بازار ملک و مسکن می باشد.

  • ۹۴/۰۲/۲۵
  • مللک بان 24 مللک بان 24

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی